Už ste to počuli? Spoločnosť Nevima Group k nám dováža značku Benelli a navyše ponúka na model TRK 702/702X predĺženú záruku na 5 rokov pri prvej registrácií motocykla a ešte niečo, ak si kúpiš svoju moto v zimných mesiacoch, tvoja záruka začne plynúť až v marci budúceho roka.
Kvalitne spracovaná Benelli TRK 702/702X, vrátane zaujímavých detailov, s dobrým pocitovým ťažiskom a príjemnou výškou sedadla. Oba modely sú už v základe vybavené krytmi rúk, subtílnym krytom motora a platňou na uchytenie zadného kufra, alebo inej batožiny. Má USB zásuvku s dvomi portami, taktiež má veľký výber doplnkov ( vyššie predné plexi, padacie rámy, vyhrievané rukoväte, vyhrievané sedadlo..) Motocykel je tiež vybavený možnosťou pripojenia Bluetooth a wi-fi, vďaka ktorej si pohodlne pustíte navigáciu na TFT displeji.
Obidva modely je možné prispôsobiť na verziu skupiny A2 35kW.
Motocykel je tiež osadený novo patentovanou tzv. čiernou skrinkou, ktorý výrobca nazýva B-Box a slúži na priamu komunikáciu s vašim chytrým telefónom.
Má agresívnejší dizajn prednej masky a ergonomicky pohodlné sedlo.
Benelli TRK 702 je vybavená obrátenou vidlicou s priemerom predstavca 50mm a predným zdvihom 140mm a zadným centrálnym tlmičom s nastaviteľným predpätím so zdvihom 168mm. Kolesá sú na 17″ liatych hliníkových ráfikoch (vpredu aj vzadu) a od výroby jazdí na skvelých, typických cestných pneumatikách Pirelli Angel GT. Na dvoch predných brzdových kotúčoch pracujú radiálne štvorpiestikové strmene. Výška svetiel je 175 mm a výška sedadla 790 mm.
Výfukový systém TRK 702 so svojím robustným a elegantným dizajnom nielen zvyšuje výkon motora, ale poskytuje aj hlboký, agresívny zvuk. Tento výfuk, navrhnutý na zníženie emisií a zvýšenie účinnosti, zaisťuje, že každá jazda bude vzrušujúca a šetrná k životnému prostrediu.
Model TRK 702X má napriek svojim off-roadovým ašpiráciám takmer identické odpruženie. Jediným rozdielom je zvýšený zadný zdvih – 173 mm. Na výpletových kolesách s 19″ prednou časťou sú obuté pneumatiky Pirelli Scorpion Rally STR. Rozdiel je aj v predných brzdách. Strmene má plávajúce a sú štvorpiestové.
Verzia 702X má výšku svetiel 205 mm a výšku sedadla 835 mm. Navyše je štandardne vybavený centrálnym stojanom.
Oba stroje sú v tomto smere veľmi dobre navrhnuté a veľmi pekne režú vzduch. Telo je dobre chránené pred vetrom aj okolo prilby. Žiadne vírenie ani hádzanie prilby na všetky strany. O zvyšujúcej sa rýchlosti nás informoval displej v kokpite. Motocykel má veľmi pekné chrániče rúk, vybavené hliníkovými rámami.
Napriek hmotnosti cez 230 kg jazdia veľmi neutrálne a ľahko, ovládajú sa aj pri pomalých manévroch.